بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان و نوزادان
نوشته شده توسط : خوابالو

برخی والدین گمان می کنند کودکان نیازی به استفاده از کرم های محافظت کننده در مقابل آفتاب ندارند این تصور کاملا اشتباه است و می تواند در همان سنین کودکی صدمات جبران ناپذیری به پوسه بچه ها وارد کند. پوست کودکان به علت حساسیت و ظرافت بیشتر اگر به صورت محافظت نشده در مقابل نور خورشید قرار بگیرد نسبت به بزرگسالان آسیب های بیشتر و جدی تری خواهد دید. قیمت ضد آفتاب های کودکان نیز بیشتر است.

 

گاهی ظهور لک ها از همان سنین کم شروع شده و تا مدتها باقی خواهد ماند. برای همین بهتر است وقتی بچه ها مشغول باز بیرون از خانه هستند یا وقتی به استخر می روند از ضد آفتاب استفاده کرده و پوستشان محافظت شود. البته استفاده از کلاه های لبه دار هم برای همه توصیه شده چون مانع تماس مستقیم اشعه های خورشید با پوسه خواهد شد.

 

برای انتخاب یک کرم محافظت کننده مناسب کودکان بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید چون ساختار پوسه در کودکان و بزرگسالان کاملا متفاوت است. ما در ادامه چند نوع از این کرم ها رو معرفی می کنیم و لی باز هم توصیه می شود قبل از استفاده حتما با یک پزشک متخصص پوست مشورت کنید. و در انتخاب آن نیز قیمت ضد آفتاب بنابر اهمت آن مهم نباشد.

 

برای کودکان بهترین مارک کرم و بهترین قیمت ضد آفتاب خریداری شود

 

کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان

Episencial Sunny Sunscreen

 

سان سرین کرم محافظت کننده مناسب برای کودکان و نوزادان بوده و ترکیبات بکار رفته در آن ایجاد حساسیت و الرژی ایجاد نخواهد کرد. البته این کرم آبرسان و مرطوب کننده خوبی هم محسوب می شود. قیمت ضد آفتاب سان سرین نیز مناسب تر است

 

 ابرسان قوی برای پوست بچه ها

Coppertone Water Babies Delicate Foaming Lotion

 

واتر بی بی به شکل فوم تولید شده و این موضوع باعث می شود خیلی زود جذب شود و البته حس خنکی و ارامش خاصی هم به پوست می دهد. قطعا نوزادان و کودکان با این کرم پوست بهتری خواهند داشت.

 

کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان

Dr. Robin Sunscreen for Children

 

دکتر روبین برندی معروف در تولید ضد آفتاب های مخصوص کودکان است. استفاده از جو و مواد معدنی در ترکیبات این کرم ها باعث شده است خاصیت ابرسانی و نرم کنندگی فوق العاده ای داشته باشند.

 

 ساب بو برای نوزادان و کودکان

Sunbow Sunscreen

 

ساب بو ضد آفتاب مناسب کودکان و حاوی زینک است.جلد زیبا و کودکانه و رنگ های متنوع آن در بین کودکان طرفدار داشته و انها را خوشحال می کند . این کرم به رنگ های زرد و صورتی تولید می شود اما رنگ ان روی پوست محو شده و آن را رنگی نمی کند.

 

دستمال های محافظت کننده

Le bebe Coo SPF Wipes

 

 

نوع جدیدی از کرم های ضد آفتاب تولید شده اند که مانند دستمال های مرطوب کننده عمل می کنند . این دستمال ها حاوی آلوئه ورا بوده و با کشیدن انها روی پوست علاوه بر مرطوب کننده خاصیت ضد آفتاب را هم خواهند داشت و پوسه را در برابر اشعه های مضر خورشید مراقبت می کنند.





:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: